Her müşteri bizim için özeldir. Memnuniyet düzeyi bizim için önemlidir. Müşteri ilişkileri yönetimindeki amaç, müşterilerimizle olan ilişkilerimizi geliştirmek,  müşteri taleplerini doğru anlamak, taleplerine eksiksiz ve doğru bir biçimde yanıt vermek, iş sürecindeki hataları minimuma indirmektir. Tüm hizmetler deneyimli personel ve profesyonel kadrolarla yürütülür.

Müşterilerimizle uzun vadeli iş ilişkisi geliştirmek ve memnuniyet seviyesini üst düzeyde tutmak temel politikalarımızdan biridir. Tüm yasal düzenlemelere uygun davranıp, müşteri çıkarlarını en üst seviyede tutarız.

İş süreçlerindeki müşterinin bize sunduğu bilgiler, onları daha iyi tanımamızı, daha iyi anlamamızı sağlar. Müşterilerimizi tanıyor olmamız hizmet kalitemizi artırarak, hız ve performans seviyemizi yükseltir. Risk minimuma iner. Bu durum, farklı sektörlerde yer alan müşterilerimizin daha iyi rekabetçi koşullara sahip olmalarını sağlar.

Transmetro personeli, müşterilerimizin iş süreçlerini yakından takip ederek, gizlilik ve ilkelerimize bağlı kalarak görevlerini başarıyla yerine getirirler.

Müşterilerimizin tüm talepleri, öneriler, eleştiriler, Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uygulaması ve modülleri aracılığıyla kayıt altına alınır. İş sürecimizin geliştirilmesi, müşteri memnuniyetinin artırılması, hataların tekrarlanmaması ve problemlerin hızlı giderilmesi için bu kayıtlardan faydalanılır. Tüm sonuçlar istenildiğinde müşteriyle paylaşılır.